Skjul områdevelger
Hopp til hovedinnhold
Legg til favoritt
Ahus

Ofte stilte spørsmål om Behandlingshjelpemidler (BHM) Ahus

Her finner du spørsmål som ofte stilles til Behandlingshjelpemidler Ahus.

Bilde av bygget til Behandlingshjelpemidler på Akershus Universitetssykehus (HF)Foto: BHM
  • Hvordan søke om utstyr og forbruksmateriell?

Det er spesialisthelsetjenesten som utreder og fyller ut skjema “utlån behandlingshjelpemidler”

  • Hva slags utstyr har dere?

Her finner du oversikt over utstyr.

Her finner du oversikt over forbruksmateriell

  • Hvordan utleveres utstyr?

Alt utstyr og forbruk sendes i hovedsak per post.

Utstyret sendes når ferdig utfylt skjema er registrert og behandlet. Dette kan ta inntil 5 dager.

  • Hvordan bestilles forbruksmateriell?

Bestillinger gjøres på  telefon eller mail.

Antall utleverte pakninger o.l leveres i henhold til avtaler og behov basert på skjema mottatt fra spesialisthelsetjenesten.

  • Hva skjer når behovet opphører?

Utstyr og forbruksmateriell leveres tilbake til behandlingshjelpemidler Ahus.

  • Hva gjøres når utstyr er ødelagt eller trenger service?

Kontakt BHM Service på telefon: 67 96 83 50.

Alle fagartikler