
Informasjon om felles anskaffelse DHO
Ullensaker kommune har som ledd i Nasjonalt velferdsteknologiprogram testet og utviklet en tjeneste for digital hjemmeoppfølging gjennom MILA prosjektet. Tjenesten planlegges nå over i drift og Ullensaker kommune inviterer kommuner og sykehus til en felles anskaffelse av løsning for digital hjemmeoppfølging. Med bakgrunn i å gi alle aktørene i helsefellesskapet mulighet til å delta i en søknad til helseteknologiordningen (frist 15. januar 2024) om støtte til gjennomføring av en felles anskaffelse av løsning for digital hjemmeoppfølging, er det utarbeidet Intensjonsavtaler for et samarbeid. Informasjon om saken og Intensjonsavtalene legges frem for SU 30. nov. med mål om at flest mulig av aktørene i helsefellesskapet er informert om nytteverdien av å delta i et slikt samarbeid.
Frist for signering av intensjonsavtalene settes til 12.des. 2023.
Forankring av intensjonsavtaler for anskaffelsesprosessen legges frem for ASU 14 des. Det er lagt opp til to webinarsamlinger hvor aktører kan melde seg på for informasjon og spørsmål rundt intensjonsavtaler og plan for prosess rundt anskaffelse.
‘Informasjon om felles anskaffelse DHO’ arrangeres 6.12 og 8.12
Arrangør
Ullensaker Kommune
Målgruppe
Aktører i helsefellesskapet Ahus og kommunene
Mål for arrangementet
Informere om intensjonsavtaler og besvare spørsmål rundt felles anskaffelse av DHO
Påmeldingsfrist
07. desember 2023 kl 10.00 (lenke til teams sendes ut i forkant av webinarsamlingene)
Pris for arrangementet
Arrangementet er gratis
Kontaktperson for arrangementet
Nina Weldingh (nina.m.weldingh@ullensaker.kommune.no)
Tekniske problemer og brukerstøtte: kontakt@kompetansebroen.no