Logg inn eller lag ny bruker for å legge til som favoritt
Møte om klinisk kapasitet i Oslo
Hensikt med møteserien er å fremme felles forståelse, sikre best mulige overganger og pasientflyt, og jobbe for en gunstig utnyttelse av den samlede kapasiteten i tjenestene for innbyggere i Oslo.
Illustrasjon av en gruppe personer som holder og setter sammen puslespillbrikker i ulike farger, som symbol på samarbeid og samhandling. Illustrasjon: ShutterstockMøteserien er et forum for å dele gjensidig informasjon om kapasitet og innleggelser, med fokus på utfordringer knyttet til pasientflyt og samhandling i helsefellesskapet. Møteserien ledes av Helseetaten, Oslo kommune. Representanter fra sykehus, bydeler, Helseetaten og Sykehjemsetaten er invitert i møtet.
Deltakere er ofte samhandlingskoordinatorer, ledere, eller andre som arbeider med samhandling og pasientflyt.
Det er møter hver annen torsdag (oddetalls uker).
Referater fra møtene
Her kan du lese de siste referatene fra møtene og laste de ned til eget bruk.
Spørsmål?
Dersom du ønsker å lese eldre referater enn de som er tilgjengelige her, eller ønsker å delta i møteserien, kontakt Kristin Mellingen på e-post: kristin.mellingen@hel.oslo.kommune.no